Банк МКТ


Бїтээгдэхїїн борлуулах арга 
  барилд суралцах нь

Харилцагчийн үйлчилгээ гэдэг нь нэг талаас байгууллагын соёл, нөгөө талаас хувь хүний ухамсарт їйлдэл юм. Харилцагчийн хїсэл сонирхлыг зєв мэдэрч, нєхцєл байдлыг їр ашигтайгаар удирдах замаар тїїнд нийцсэн бїтээгдэхїїн, їйлчилгээг борлуулах чадвар юм.

Бїтээгдэхїїн борлуулах арга

q  Харилцаа холбоо тогтоох їе шат

q   Дїн шинжилгээний їе шат

q   Санал

q  Шалгалт

q  Хэлцэл хийх

q  “Хїч оруулагч”

q  Хєндлєн борлуулалт

q  Тєгсгєл

  1. Холбоо тогтоох їе шат

       Мэндлэх заншил

       Таатай уур амьсгал бїрдїїлэх

       Харилцаа холбооогтоох

       Харилцааны сэдэв

2. Дїн шинжилгээний їе шат :

       Харилцагчийн хэрэгцээ учир шалтгааныг ойлгох

       Асуулт тавих арга хэрэглэх

       Анхааралтай сонсох, тэмдэглэл хийх

       Нэмэлт хэрэгцээний дохио тэмдгийн танин мэдэж тэмдэглэн авах

       Харилцан ярьсны эцэст зєв ойлгосон эсэхээ шалгах

3. Ñàíàë òàâèõ ¿å øàò:

       Õàðèëöàã÷èéí õýëýýð ÿðèõ, òóõàéëáàë ìýðãýæëèéí íýð òîìü¸î õýðýãëýõã¿é áàéõ

       Win to win” çàð÷èì

       ¯ð àøèã òàéëáàðëàõ

       ¯ð àøãèéã îéëãîñîí òîõèîëäîëä á¿òýýãäýõ¿¿í òàéëáàðëàõ

       Ýðãýëçýý, çàâñðûí àñóóëòóóäàä õýðõýí õàíäàõ

4.Øàëãàëò

       Õàðèëöàã÷èéí ººðò íü ÿìàð äàâóó òàë áàéãààã îéëãîñîí ýñýõèéã ëàâëàõ

       Õàðèëöàã÷èä àñóóëò áàéãàà ýñýõèéã ëàâëàõ

5. Хэлцэл хийх їе шат

       Õóäàëäàí àâàõ õ¿ñëèéã íü òàíèí ìýäýæ, õýðýâ ñîíèðõîæ áàéâàë òýð äàðóé ãýðýý áàéãóóëàõ ñàíàë òàâèõ

       Áîðëóóëàëò õèéõ ñîíèðõîëã¿é íºõöºëä ãýðýý õèéõ òîõèðñîí öàãèéã õàéõ

       Òàòãàëçñàí õàðèóëòàíä õàíäàõ

6. “Õ¿÷ îðóóëàã÷”

                   Õàðèëöàã÷èéã áîðëóóëàëòàíä õàðàìñàõààñ “óðüä÷èëàí ñýðãèéëæ” ñîíãîëòûã íü ñàéøààí áàòàòãàñàí ¿ã õýëýõ

7. Õºíäëºí áîðëóóëàëò

áóþó Cross selling

       Íýìýëò õýðýãöýýíèé äîõèî òýìäãèéã ìýäýðñíèé ¿íäñýí äýýð õàðèëöàã÷òàé ýíý òàëààð ÿðèëöàí ñîíèðõîëûã íü òàòàõ

       Õàðèëöàã÷òàé øèíý óóëçàëò òîõèðî

8. Тєгсгєлийн їе шат

       Талархал илэрхийлэх

       Їдэх



Харилцагчийн сэтгэл ханамж ганцхан

 танаас шалтгаална



No comments:

Post a Comment